جمعه، دی ۱۱، ۱۳۸۸

رقصنده و پونی سبز


۱۱ نظر:

  1. من نمی دانم که این طرح ها از کدام گوشه دنیا می آیند و در ذهن تو می نشینند، فقط می دانم که فوق العاده اند.

    پاسخحذف
  2. کار قشنگی ست خانم نسیم.حرکت زیبایی بر کار تسلط داره. پونی اسم این اسبه ؟ مرسی

    پاسخحذف
  3. به ساسان ........ پونی اسم یک نوع از نژاد اسبه به اسبهای پا کوتاه و کوچولو که یال و دم بلندی دارن گفته می شه پونی

    پاسخحذف
  4. قبلا هم دیده بودم.
    خیلی خوبه.
    چه طوری می تونم از این ماهی ها بزارم توی وبلاگ خودم؟

    پاسخحذف
  5. اینو خیلی دوست دارم ...

    و ...

    اینو خیلی خیلی دوست دارم .

    پاسخحذف
  6. هوم! با دیدن همین پونی سبزه بود که اولین بار خاطر خوات شدم آبجی! D:

    پاسخحذف
  7. به سپیده ...........اضافه کردن این ماهی ها خیلی کار راحتیه ٰ فقط کافی در قسمت اضافه کردن یک ابزار جدید وارد قسمت موارد بیشتر بشی آنجا یک ایکون هست به اسم فیش می تونی به سلیقه خودت ویرایش کنی به همین سادگی :)

    پاسخحذف
  8. axeto dost daram ... delamam vasat tang shode

    پاسخحذف
  9. از نوشته هات خیلی خوشم اومد تفکرات وق العاده ای داری آدمی نیستم که الکی از کسی تعریف کنم .راستی واقعا تو نسیمی یا نسیم خواهرته؟

    پاسخحذف
  10. به طاسین ............. مرسی باعث خوشحالی منه که از نوشته های من خوشت آمده . من نسیم هستم و نسیم هم خواهرمه :) شما همان طاسین هستید که با خواهرم دانشگاه تهران در رشته نقاشی هم کلاس بودید ؟

    پاسخحذف
  11. به نسیم و خواهرش
    سلام
    آره،البته لاله (خانمم) با ایشون همکلاسی بوده من احتمالاً 2سال بایی شون بودم!
    به هرحال کارات ونوشته هاتو دوست دارم

    پاسخحذف

می نویسم که فراموش نکنم