پنجشنبه، مرداد ۲۸، ۱۳۸۹

كبوتر با كبوتر ؛ باز با غاز



تصوير سازي براي كتاب



۱۳ نظر:

  1. از همه دوستاي عزيزم عذر خواهي مي كنم براي غيبت كبري سعي مي كنم به كامنت هاي شما كه نشان لطف هميشگي شما به منه جواب بدهم ... تاخير من در جواب دادن را حمل بر فراموشي نگذاريد . به خوبي مي دونيد اوضاع نت خيلي خرابه بخصوص براي من كه كامپيوترم سوخت نفتي داره و اينترنتم سرعت لاك پشتي :)‌

    پاسخحذف
  2. رنگ قرمزش رو خیلی دوست دارم، تور رو سر اون پرنده، با اون چیزی که دست مَرده ست که نفهمیدم چیه با یقه ی با مزه ی لباس اش...این ماهی کوچولو ها این کنار رو هم دوست دارم !

    پاسخحذف
  3. به ماهي ..... مرسي عزيزم ممنونم از لطف هميشگي ات و مرسي براي پيغام تبريك تولد:*

    پاسخحذف
  4. همین دیگه، با یه سوخت نفتی و سرعت لاک پشتی، کل غیبت 3-4 ماهه حل و فصل شد رفت پی کارش ...
    (:

    پاسخحذف
  5. به سامان ....:) راست می گم به خدا

    پاسخحذف
  6. تو اغلب کارات یه جور ریشه می بینم.نمیدونم دقیقن چرا.یه جور ریشه در باد.
    تصویراتو دوست دارم.خیلی

    پاسخحذف
  7. به ari ....ممنونم كه كارم رو دوست داري من عاشق ريشه هستم ريشه ايي كه تو باد رها شدن :) درست فهميدي

    پاسخحذف
  8. افسوس که عکس ها برای من باز نمی شه ... فیل-تر کش می خواد یعنی ؟

    پاسخحذف
  9. به روزنامه ديواري ..... نه عزيزم فيلتر شكن نمي خواهد مشكل احتمالا از اينرنت اكسپلور باشه چون عموما با فاير فاكيس باز مي شه و كلا اينتر نت داغونه (-:-(

    پاسخحذف
  10. فقط خواستم بگم سلام :)
    و اینکه منتظر کار جدیدتم ...بدو پست بزن !

    پاسخحذف
  11. این مشکل رو منم داشتم ، اما به خاطر اینه که یک سری از سرور های بلاگ اسپات رو فیلتر می کنند و عکسها باز نمیشه ، پیشنهاد می کنم تصاویرتو تو یه جا دیگه مثلا www.irupload.ir اپلود کنی .

    پاسخحذف
  12. به mute vision ........مرسی از راهنمائیت امتحان می کنم اما کلا خسته ششدم از این اینرنت زاغارت :(

    پاسخحذف
  13. نسیم سلام. تو فیس بوک چطور میشه یافتت؟ من با اسم پوشا اونجام. ببینیم همو!

    پاسخحذف

می نویسم که فراموش نکنم