پنجشنبه، اسفند ۲۷، ۱۳۸۸

بانوی بهار و تابستان






۱۹ نظر:

  1. خیلی قشنگ شده...
    اگه اونها کلاغ باشن ، به بانوی پاییز بیشتر میخوره

    پاسخحذف
  2. به به به ، عجب طرح فیگوراتیوی ، یاد یه کارتون خیلی قدیمی افتادم که بچگی هام نشون میداد و من ازش می ترسیدم ، یه باغی بود ، توش یه ملکه ی بدجنس بود که لباس سیاه تنش بود و یه گربه داشت همین فقط یادمه ، سبکش مثل همین نقاشی توست .
    چقدر موهاشون خوب شده، آفرین .

    پاسخحذف
  3. لیدا خانوم تصویرگر۱۴/۱/۸۹ ۱۳:۴۶

    key bar migardi ?

    پاسخحذف
  4. به سامان .... آن پرند ها جنسیت ندارند حتی اگر کلاغ بودند باز هم کلاغ مختص یک فصل نیست :-)


    به mute vision..... من همان گربه ام یادت نمیاد ؟!


    به لیدا ......بگو برمی گردی ، بگو بر می گردی :))

    پاسخحذف
  5. سلام نسيم جان
    طراحيت كه مثل هميشه حرف نداره
    +انجمن مثل اينكه اين چند وقته عادت كرده به بدقولي!!
    +اِِ...آره..من بودم..تو كجا بودي؟چرا من نشناختمت؟چرا نيومدي آشنايي بدي؟
    (;

    پاسخحذف
  6. الان که فکرش رو می کنم داره یه چیزهایی یادم میاد.

    پاسخحذف
  7. aaaa!cheghadr jaleb!ajab hafezeyea!ajab deghati!ajab sor'ati!;)2ta eshtebah dashtivaliha:man ba khaharam budam:Pva inke tooka be hardomoon goft :Akhe shoma chera bozorg nemishin:)))!hala man inghad oon rooz ashna didam ke toro yadam nemiad!:(oon ax ro ham taha nafrestad baramoon!age dari plz be manam bede

    پاسخحذف
  8. ممنونم نسیم جان از وقتی که گذاشتی و پیشنهاد های خوبی که دادی. سعی می کنم صید رو از نشر نی بخونم و اون یکی کتاب براتیگان رو هم. یادمه می گفتی در قند هندوانه رو نخوندی ازش. حتما بخون خیلی متفاوته. در مورد حال و هوای نوشته هام هم راست می گی حق با توست. بیشتر در این مورد فکر می کنم، اما باور کن هیچ قصدی توی این طور نوشتنم نیست، خودش این جور در می یاد!
    شاد باشی :)

    پاسخحذف
  9. سلام نسیم عزیز
    تازه الان به وبلاگت رسیدم
    از این به بعد بیشتر می بینمت
    موفق باشی عزیز

    پاسخحذف
  10. لیدا خانوم تصویرگر۳/۲/۸۹ ۱۱:۵۳

    دختر خوب نمی خواد هنراشو به نمایش بذاره ؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  11. نسیم جان کامنتت رو در یک وبلاگ خوندم در مورد نقاشی های وبلاگت که دیده نمیشن. تصاویر در blogspot گاهی فیلتر میشن و خلاصه یک معضل همگانیه...): مثلا عکس هایی که3.bp یا 4.bp شروع میشن. شانسی هم هست، یک روز میایی میبینی بعضیاهستن، بعضیا نیستن

    پاسخحذف
  12. به آزاده ..... مرسی عزیزم من واقعا هاج و واج مونده بودم که چرا باید فیلتر بشم چون پیغامی اش مبنی بر فیاتر شدن بود البته فقط مشکل تصاویر نبوداصلا نمی تونستم وارد بلاگم بشمو ... فکر کردم دیگه از دست رفت ...:) اما امشب که چک کردم دیدم درست شده و پیغام تو را هم دیدم خوشحال شدم مرسی از راهنمائیت :×

    پاسخحذف
  13. به لیدا .... چند روزی وبلاگم تو قوطی بود چرا به زودی بر صدر مجلس می روم و چنان دست افشانی کنم که خلق در عجب بمانند :))

    پاسخحذف
  14. كاراتون فوق العادست، مي دونم كه خودتون مي دونيد ولي دليل نميشه كه من نگم! عالي- خيلي زياد

    پاسخحذف
  15. سلام . شما مسعود ناصري رو مي شناسيد ؟

    پاسخحذف
  16. به حسن .... مرسی خوشحالم که کارم را دوست دارید


    به سه شنبه .... نه متاسفانه نمی شناسم

    پاسخحذف
  17. لطفا یک ادرس ایمیل از خودتون بدید.

    پاسخحذف

می نویسم که فراموش نکنم