یکشنبه، اسفند ۲۳، ۱۳۸۸

باله کلید ها


۱۲ نظر:

  1. این کارت فکر میکنم شخصی تر از اون باشه که اگر بخوام تفسیرم رو ازش بگم درست از آب دربیاداما خطوط عالی ، رنگ عالی ، بافت چرک که خودم طرفدار پر و پاقرصشم ، راستی کارات بعغی وقتها حال و هوای کارهای هنری ماتیس رو پیدا می کنه که با رگه هایی از تیم برتون مخلوط شده .

    پاسخحذف
  2. سلام.
    اتفاقا امروز داشتم تقویمت رو نگاه می کردم این کارت رو دیدم.دوسش دارم.
    یه سوال.تقویمت رو دادی کجا سیمی کردن که جای آویز داشته باشه؟خیلی دنبالشم.
    مرسی

    پاسخحذف
  3. لیدا خانوم تصویرگر۲۴/۱۲/۸۸ ۱۲:۵۵

    به نظرم بهتره که کارات امضا داشته باشه ... بهش فکر کن عزیزم

    پاسخحذف
  4. به mute vision ........از تیم برتون تنها کتابی که دیدم مرگ غم انگیز پسر صدفی بود که به نظرم خوب بود اما شگفت زده ام نکرد ویا حتی آنقدر تحت تاثیر قرارم نداد که بخواهد الگوی من باشه. یکی دو نفر دیگه هم به من گفتن کارام حس کارای تیم برتو ن داره انیمیشن 9 را برای این دیدم که ببینم یکی دو تا دوستی که برچسب تیم برتون را به کارای من می چسبونن برای چیه ؟ جالب اینه که حوصله ام سر رفت و تا آخر ندیدمش و اما آنچه که برای من عجیبه اینه که چطور کارای من بعضی را به یاد تیم برتون می ندازه در حالی که تا پیش از اینکه دیگران این رو بگن من چیزی ازش ندیده بودم ؟! یکبار توکای مقدس به من گفت : خیلی خوبه که آدم را با تیم برتون مقایسه کنن :-) آررره اما من خودم هستم ;-)

    پاسخحذف
  5. به لیدا ........ مرسی از دقت نظرت

    پاسخحذف
  6. مرسی از لطفی که بهم کردی.خیلی دنبالش بودم.ممنون واقعا.
    تقویمت رو یکی از دوستان خواهرم بهش هدیه داده بود که البته برای پارساله.

    بازم ممنون از لطفت:-*

    پاسخحذف
  7. خیلی قشنگه
    خیلی زیاد

    پاسخحذف
  8. آخ بدبختی اینه فیلمی که دیدی تیم برتون توش یه جورایی فقط نظارت می کرده و اصلا در حد و اندازه ی کارای تیم برتون نیست .

    من بهت عروس مرده یا کابوس قبل از کریسمس رو پیسنهاد می کنم که ببینی .

    پاسخحذف
  9. مقصودمن ازکعبه وبتخانه توئی تو
    مقصودتوئی کعبه وبتخانه بهانست
    عیدتان بهانه شادابی اتان انشاالله [هورا][گل]
    دست خدا/یدالله فوق ایدیهم
    ناگه متوجه شدم همه این برنامه های امروزکه بصورت ضیافت الله بود نه ونه ونه
    سه تاکاروسه تا نه
    دست خدابوده که مرابه جلو می برده تا من اعتمادبه نفس خودرابازیابم وترس ولرزوفوبیایم فروریزد هراس نداشته باشم اضطراب (هراس - وسواس- وحشت زدگی)نداشته باشم.
    یدالله فوق ایدیهم

    پاسخحذف
  10. چقدر قفل هستند که با چقدر کلید باز نمی شوند .چقدر کلید هستند که یکی قفل را باز نمی کنند چقدر زبان درازند کلیدها چقدر کورند قفلها چقدر دو تا چقدر

    پاسخحذف

می نویسم که فراموش نکنم