یکشنبه، آبان ۲۴، ۱۳۸۸

قورباغه




فکر کردی آدمی ! نه تو یک قورباغه هستی که ماسک آدم زدی ... همین

۶ نظر:

  1. اینکه قورباغه ماسک سبز داره هیچ ربطی به اندیشه سبزو .... نداره پس لطفا معنا سازی نکنید و چیزی رو به چیزی ربط ندهید

    پاسخحذف
  2. من این رو به هرکسی که نرفت نمایشگاه ربط میدم .
    ...
    شرمنده از قورباغه بودن .

    پاسخحذف
  3. البته من از قورباغه بدم نمیاد ، کلاً موجود
    با معرفتیه !
    تصورت برای یه موقعی ، یه خورده درست بود
    ولی برای الان نه.
    راستی این انیمیشن که گفتی از کجای این معلومه ؟!

    پاسخحذف
  4. من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم و بسیار لذت بردم از دیدن کارهای حرفه ای شما. صادقانه و دوست داشتنی. مرسی

    پاسخحذف
  5. اومدم نمایشگاهت و خیلی هم حال کردم به خصوص با داستان داشتن چیدمان کارها خیلی کیف کردم، خیلی دلم میخواست میشد خودتم ببینم ولی حیف که نشد، در ضمن فنجونتم عین مال منه D: بعدشم که این کارتم طبق معمول خیلی باش حال میکنم . مرسی

    پاسخحذف
  6. وبلاگ شما در پرشین وبلاگ ثبت شد ...

    پاسخحذف

می نویسم که فراموش نکنم